Retail - ProDyne
15752
page-template-default,page,page-id-15752,page-child,parent-pageid-15742,bridge-core-2.4.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.3,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-15994
 

Retail

Retailers hebben vaak behoefte aan manieren om efficiënt in contact te komen en blijven met hun doelgroep. Onze Multi-channel Contact Center-oplossingen sluiten perfect aan op die behoefte. Tegenwoordig maken consumenten gebruik van meerdere kanalen om contact op te nemen met een organisatie. Ze mailen, webchatten, whatsappen, bellen, twitteren en gebruiken Facebook Messenger om een vraag te stellen of een compliment te maken.

Het is nogal een klus om al deze toepassingen separaat te monitoren. En dan komen we uit bij de toegevoegde waarde van onze oplossingen. We brengen al deze communicatiestromen samen en leiden ze naar één oplossing waar alles samenkomt. Daar is het ook mogelijk om alle historische informatie over eerdere contactmomenten weer te geven, ongeacht het kanaal dat een vorige keer gebruikt is. Zo weet een medewerker direct waar het over gaat en is het overtreffen van klantverwachtingen weer een stukje dichterbij.

retail